the beginning

hai.

basically, aku dah malas merempat kat blog. masa aku re-read semua penulisan blog aku since 2012, aku rasa macam aku ada masalah mental. sebab tu aku padam.

and again i'm having a hard time to actually tukar template blog ni semula. Might as well skip it this time.

tengok result kat senarai tampal and sedar how bad my semester 3 was. This is the first time for the whole semesters aku dapat result teruk macam ni. Expecting this to be bad but not like this worst. Cannot help but disappointed.

Nak beritahu ayah dengan mama memang dah tak sanggup dah. Mungkin akan cover semula cpa on 4th semester. Tapi, disebabkan masa pendaftaran subjek tu aku kat kampung and wifi or data tak ada, aku lambat untuk daftar subjek. So, buat masa ni aku merempat dengan 14 jam kredit sebab aku terlepas 3 jam kredit. 

unfortunately, both class for ms2 dah penuh and i'm here. Subjek fakulti, tapi dah penuh even before kau sempat mendaftar like, hello? Mesti senpai-senpai yang tak pass pergi repeat subject and then ambil kelas tu. So, mungkin sem depan aku go on dengan 14 jam kredit or paksa sir masukkan nama aku as the 61st student lol

sebab nak ambil keusahawanan pun dah tak sempat. Keusahawanan pun dah full.

penat kot nak urus jam kredit sendiri. 

jya