KM's

I been given so much chances to update about Km's program but I decided not to. Because, im busy thinking that 'im busy' kononnya.

a week and two days at home finally. Final is over and after a few months I finally make time for my blog. indeed, im lame.

mula mula datang sana tak dapat mama ayu as my ibu angkat and honestly i was so mad that im showing my true self. lol mira marah dia cakap jangan cepat tuduh orang, takdir, bla bla nenek tu membebel. few minutes lepas tu i regret it. really. Patut aku diam. bai

Mama Ayu called me. dia nak jumpa and as soon as she saw me, dia peluk dia suruh jangan nangis and promised me dia akan ambil aku jadi anak angkat. what an idiot, aiza. aku tak paksa mama ayu ambil aku jadi anak angkat dia, dia yang suruh aku book dia awal awal sebelum event untuk ambil dia jadi mak angkat aku, kay. 

nothing fun, especially bila the only mate who is close to me was busy lari sana sini leaving me like an idiot. yang paling awkward bila kau tak ada kerja and all you have to do during the reheasel and progress was sit down like a boss dengan gadget di tangan.

I feel like a damn useless bila pengarah tegur kenapa kerja aku main henset dari pagi sampai petang. 

to the most awful one bila aku kena serahkan kerja aku pada setiausaha sebagai pengerusi majlis, sebab aku sakit masa program. im already useless during the progress, then i have to be another useless during the program haaaaa bagus memang kerja kau goyang kaki pun.

all in all berjalan lancar but all the pressure of being ignored all day iz freakin ugh sampai aku kena ganggu syarah days and nights mengadu itu ini, whinning and sighing. sorry syarah.

All in all, i will never invite any junior to join km sebab saya terpaksa let go RM200. Tak ikhlas okay Im fine buat kerja. tapi jangan sentuh duit bye