experience

MasyaAllah, hebatnya perjalanan yang Allah rancang untuk kita. 

Masa mula mula terlibat semuanya sebab kawan-kawan. Bagaimana itu belakang cerita, here iam menggalas tanggungjawab sebagai jentera.

Jentera is kind of personal assistance kot, tapi ramai, kerja pun tak adalahlah macam PA sangat. More like nak promote and perkenalkan calon kepada pelajar-pelajar fakulti yang masih tak tahu apa itu PRK dan siapa calon calon yang selayaknya di pilih.

memula tu dapat jadi jentera Raihanah. Raihanah is Fuji mina's twin, i had once told you about her if im not mistaken. I posted our selfie on instagram and i dont even remember kalau aku dah padam atau tak padam gambar tu hahahaha. Senang cerita aku dah kenal dia setahun sebelum kami jumpa semula as calon and jentera.

unfortunately, lepas tu kena tukar calon. Akulah jadi mangsa nama kena ganti ke calon lain. tapi tak adalah unfortunate sangat. Aku ada kak Afzan as 'jentera-partner' centuh haha pastu Roy is kind of humble and quiet. Aku tak ada masalah kalau orang bekerja dengan aku ni tak banyak cakap sangat.

and he is good looking... yang tu kena highlight sebab tu bukan aku yang cakap, kawan-kawan aku yang cakap. " hensem doh calon kau" kadang kadang tu aku be like, " eh? calon aku?" and they be like " kau kan jentera dia." oh lupa, calon yang bertanding rupanya. Aku pun kembali tengok cincin sya di jari kiriku dan berhuhu.

Bila lagi nak dapat pengalaman macam ni. Nasib baik aku ada banyak anak-anak kecil di fptp ni, boleh juga aku pergi promote satu persatu kat whatsapp. Mungkin media sosial aku tak aktif tapi tuhan dan kawan kawan je tahu macam mana aku promote kat whatsapp and during classes hah. 

orang dah menyampah dengan whatsapp aku agaknya. kalau nampak bayang aiza nak jalan kearah  mereka, boleh jadi mereka rasa nak pecut 100000 km per hour. bosan doh aiza kau asyik cakap benda sama.

to pc, adik jijah and junior dayah, hakak sangat berterima kasih kerana respon korang paling cemerlang. siap tanya manisfesto, pencapaian, perbezaan prom and prooooa, perbezaan umum dan fakulti and so on. Nampaklah aku tak syok sendiri kat situ explain benda hah.

aku minta maaflah kat Rai and Azuan sebab berbanding korang, aku lebihkan Roy. Explain manifesto korang sikit je tapi manifesto Roy panjang lebar kot. Sebab aku jentera Roy hahahahaha kbai.

jya