nay to study

Nasib baik jugalah sepanjang dua bulan cuti dekat rumah ni mama selalu suruh aku masak, kalau tak kerja aku makan tidur online. useless daughter, siapa bertuah sangat ambil kau ni jadi anak menantu.

walaupun pendaftaran subjek yang telah dibuka itu mencabar hatiku, tetapku tempuhi dengan tenang. cenggituh

urus jadual budak empat orang tu hadei sakit kepala. Ambil subjek u lain-lain, jadual fakulti habis clash dengan jadual u. nak-nak lagi masing-masing tak nak berpisah sebab easier buat kerja kalau duduk sebumbung, wan tu pun aku paksa sebenarnya. sekarang ni dia sendiri pening urus jadual dia. so i be like, buat keputusan anda, anda dah besaq heeee

aku dengan hala macam tak boleh dipisahkan. semua nak sama-sama, lepas tu sakitkan hati antara satu dengan yang lain hahahaha kfine sorry. aku tak kisah dah nak pergi kelas sendiri tapi kalau tugas berkumpulan, the only one yang aku boleh percaya Hala and aku tahu dia tak boleh percayakan aku hahahaha 

sebab tu dia suka lari daripada aku kohkoh.

so, aku taknaklah nanti kena paksa masuk dalam kumpulan feliks feliks. yelah kumpulan budak budak fandai ni selalunya selonggok diorang punya muka je. berkelompok macam dah ada syarikat tersendiri dengan carta organisasi sekali. Tengok group je dah tahu siapa ketua.

lagipun aku jenis mengelak daripada masuk kelas yang sama dengan budak-budak yang aku tak berkenan. bukan benci, tapi setiap kali ada manusia-manusia tu confirm riuh sebendang sawah padi tu hadei tak nak belajar buat cara tak nak belajar, keluar jangan menyemak belakang aku dok mengilai. tak marah, cakap je. 

loud tau loud, suara korang macam speaker. bai