rip groupmates

terfikir juga nak marah bila group members tak reti faham kita kena selesaikan benda tu asap. Tapi, dapat apa kalau marah? nanti rosak ukhwah, saling tak bertegur. 

hopefully, sebelum buat sesuatu fikir masa depan. Bila nak malas buat kerja assignment, fikir apa akan jadi kalau kita melambatkan sesuatu. Boleh jadi group members kita buat kerja dalam rush, hantaq assignment entah betul entah tidak, kerja main cincai sebab dalam rush. Markah kau terbang satu hal. kalau markah dia terbang?

mungkin salah jugalah dia tak tegas. tapi bila dia tegas kau kata dia acah acah jadi leader lah apa. kata sinis tak fikir perasaan orang, bila orang sinis kau, kau, kau sibuk nak meletup bagai hm muka masam tak bertempat, macam aku jugak 2 x 5

Aku pun malas nak marah. Cakap pun sudah. Maaf semua aku dah terima. Aku pun minta maaf. Aku tak recommend korang segroup dengan aku next sem. sebab aku pun malas, bila ada orang lagi malas dari aku, kepala aku berasap siyesly.

daripada merebak, baik cegah. ppyong