Diberi peluang pulang ke halaman rumah yang mengancam ini. Im finally home. Cuti seminggu, acah acah macam cuti berbulan. Sibuk jugak nak balik. InsyaAllah raya nanti nak balik jugak. Probably alone sebab kakak busy dengan latihan industri and adik busy dengan sem pendek. 

di khabarkan dengan mentor saya telah mengikat tali pertunangan. mabruk. semoga dipermudahkan dan dipercepatkan sampai ke jinjang pelamin. ana doakan ceh ahaha those friends yang selalu tanya  " kak aiza bila lagi?" and mak selalu ada jawapannya. " kalau nak kahwin, berhenti belajar." in short, maksud dia adalah, "lepas graduate baru boleh kawin." lawa, kan? hahaha

Since join rehlah, aktiviti aktiviti anjuran RM dan KI, im so much into agama and politics. And yes those two can relate in any order walaupun kadang kadang orang kata, " tak payahlah nak libat agama dalam politik. hek eleh" nah. Saya nak bawa agama ke setiap penjuru dan aspek kehidupan saya. titik.

Akak dengan ayu pun perasan perubahan aku dalam isu politik. Dua dua sibuk report dekat ayah, " angah ni ahli politik dekat universiti." blablabla. Nope, cuma insterested, im still me who have her own opinion tapi lagi suka dengar pendapat beberapa pihak lain, in which aku tak sesuka hati nyatakan pendapat aku publicly.

im so good. 360 darjah kawan, semua ada parti politik berbeza beza. Aku type manusia yang beri someone peluang untuk bercakap and ambik sisi positif. Kadang aku benamkan pendapat aku hahaha sebab kalau aku utarakan pendapat aku, mereka agressif hahaha seram bhai, tak sempat cakap dah lunyai. Terpaksa diam untuk jaga hati dan hubungan hm 

Nak sangat pergi program tu 18 april  nanti. Tapi, malam. Tak boleh jamin Hala dah ada and disebabkan beberapa orang kawan mungkin masih sibuk bercuti, Im not going alone, lagipun 18 april tu bas kampus round sekali dua je, sila mereput.

Hopefully diorang tukar venue.