dot

macam macam kawan kau jumpa bila kau dah menginjak dewasa.

orang cakap aku akan jumpa kawan terbaik masa dekat universiti. Sebab time tu lah kau duduk sebilik, serumah study keluar lewat malam pun is fina and so on. tipu. susah nak copy paste sejibik kawan baik aku. susah nak jumpa someone yang exceed kawan baik aku. bae is bae.

honestly aku tak mudah terasa hati. bila kau strangers, lagilah aku tak kemam hati aku nak sedih ke apa benda bila kau bercakap kasar dengan aku. But recently dekat universiti, all i do is crying. terasa hati dalam kuliah, menangis dalam bilik, terasa hati dalam kelas, menangis dalam bilik, pressure homework and assignment pun menangis dalam bilik.

kau tahu tak sakitnya bila kena tahan rasa nak menangis tu? kebas tengkuk dengan telinga aku. 

orang lain elok je pergi universiti berpuak puak, kawan pun berlambak, ketawa melalak panggil kawan sendiri  bangang pun still senang hati. aku tak faham lah. aku bermasalah ke diorang?

ok fine. orang lain malas buat assignment, tapi aku tak nafikan aku pun macam tu. i know mesti bila korang nampak aku push sikit diri aku, korang akan kata " ohhh bersalahnya" fine, aku senang je. kau senyum, aku senyum. buat macam tu. style aku.

aku minta maaf sebab math dengan account tu aku kurang bantu sikit sebab aku serius rasa nak nangis baca soalan assignment yang langsung aku tak faham. Aku bergantung dengan korang je yang fast leaner ni. serius rasa bersalah.

ayah dengan akak nasihat, cari housemates nanti tu elok-elok sikit. solat 5 waktu wajib, kalau solat sunat lagi bagus. nanti kau akan hidup 3 tahun dengan diorang. :(