new addiction
Im back


just sebab aku rasa dia punya muka ni balik balik masam

Assalamualaikummm (:

macamlah tutup blog lama betul. Blog berwajah baru. Well, anggaplah mendapat hidup baru hahaha. Nah, like this yo like this. Dari 450 ++ posts now, sekarang tinggal 23 posts. Masuk post yang ni, baru 24 posts la, 

Keseronokan tu, sikit. Tak semak, tak payah buka kisah lalu lol

hm, if any of you yang tengok The Voice, lets root for #TeamAdam hahaha. So far, dalam kelas yang aku tahu tengok The Voice ni Eichak, Meera and myself . And for this moment aku dengan Meera team Adam, Eichak team Blake. Yelah, Team Blake kan dah tiga kali menang, banyaklah teamblake ngko, cak. This time hopefully team blake tak menang, pls kalau bukan team Adam pun, bagilah team Ceelo or xtina yang menang.

Tapi aku memang sukalah relay between this four coaches, comel gila gila you know. Moment paling aku suka bila Xtina stand next to Blake. Ya Allah, anak siapa perempuan ni? comelnya yaAllah, kecil gilos. macam baby. Macam anak Blake je aku rasa bila dia jalan menari sebelah Blake and Blake was like 'i dont care' and main gitar dia... And tetibe aku rasa Blake kacak gilos time tu. Gila besaq badan dia ;---; 

And that moment bila all three coaches (except for adam sebab dia yang kena buli) tak bagi adam bercakap dengan contestant yang diaorang suka. and xtina said " I love you adam" lepas tu adam balas " I love you too xtina" lepas tu dia tunduk tutup muka dia tapi tangan dia masih dia angkat. Ya ampun ;;

And the best moment when Adam won over Blake bila diorang berebutkan contestants, and Adam was like ' you see that you see that?' aku sendiri pun tak tahu apa yang aku suka dalam part tu, Im just in love with it. Adik aku kalau dia tengok show tu, dia pun macam.. " boyfriend angah eh adam tu?" aku semua aku kata ya. mana dia tahu apa haha

and yes. aku suka adam x blake. They always look at each other and being shoooo competitive bila nak pilih peserta. Adam selalu macam " You gonna push that button Blake?" and Blake pun macam " Should I push this button?" while xtina said " Push that button ! yeah push. he/she is a good singer, man." but she herself didnt even push her button. Ceelo? he's the calmest. When he think xtina said a real good thing, then he push. but ofc he's competitive too.

Kalau korang tengok, jom fangirl dengan aku. You can just simply pick whoever among the coaches to talk to me because I think all of them are cute. Including Blake's updown finger begging for the contestants to pick him lol.

kan tengok, blog baru hidup baru lah konon. dah tak cakap pasal kpop, aku cakap pasal hollywood pulak. alahai. I know im insane. tiba tiba semua aku nak hurai panjang lebar tentang episod episod sudah. Idk , aku suka menghurai. thats why dalam rumah ni aku sepah buku fangirl aku. DIsitulah aku hambur semua apa yang aku rasa about sebarang music video lol

oh aah, jangan lupa tonton Super Spontan k. And sokong orang kulai Johor ♥ esemen, mentang mentanglah abah Johorean, tak ada kena mengena sebenarnya. k 

adios